Dagens GRATIS - Loppi Blogbag Sommar

För några dagar sedan fick jag en LoppiBlogbag. Temat den här gången var SOMMAR
 
 
  
Jag har inte hunnit testa alla produkterna ännu men jag ska berätta vad Blogbagen innehåller.
 
Brun-utan-sol mousse för kroppen från Apoliva.
Shower Gel från Neutral, utan parfym, perfekt för mig. 
LSHP Mealbar från Naturdiet, den var riktigt god. 
Familjeäventyret Walking with dinosaurs på DVD
Sheer Botanical lipstick från Yves Rocher,
Vitamingodis – Naturligt gott från Yves Rocher, kul med vitamingodis, gott var det också. 
Med Tiggarnöt 
Ingefära mot åksjuka från Acrilex
Perfekt socka från Ullmax, skön kvalite 
Vattenflaska i plast, perfekt med en ny flaska.
 
 
 
#1 - - Jessica:

Har du fått tester tidigare? =)

Svar: Hej, det här var första gången. Men oj vad fina grejer jag fick =)
Anette Johanson

#2 - - Jessica:

Jag ser de :) Vart kan man anmäla sig ngnstans? (blev lite sugen på att vara med på sånt jag med :) )

Svar: Jag lägger upp det nya erbjudandet på min blogg om en stund.
Anette Johanson