Planerar min drömresa =)

Under många år har jag rest mycket, mest utomlands på egen äventyr. Det har gett mig många vänner över hela världen. Nu äntligen ser det ut som en av mina rese drömmar ska gå i uppfyllelse....
 
Jag såg att ett företag hade lagt in en annons i min tidning, kan det vara möjligt att jag ska komma iväg nu ??
 
Ringde företaget och jaaaaaa nu kan det bli av, vart det blir/blev ska jag berätta om när resan är på gång...
 
Här är lite av mina resedrömmar:
 
  • Hurtigrutten
  • England
  • Svalbard
  • Island
  • Ishotellet
  • Tibet
  • Julmarknad i Köpenhamn
  • Inlansbanan
  • Bergen Norge
  • Holland
  • Teater resor
 
Listan kan bli hur lång som helst.... Men en resa i taget.... Återkommer med rapport från nästa resa =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
__________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________
 
 
 
 
 
Trevligt bemötande på telefonen, jag kommer definitivt att resa med Kanalbuss.