Inbjudan till Livbojsjakten 2014

Nu är det dags för Livbojsjakten!  Låter det intressant? Skicka PM till mig.

Jag har inbjudningar till mobil-appen Livbojsjakten! Jag värvar gärna till Livbojsjakten där ni kan samla värdecheckar a 25 kr. Om jag värvar er så får både jag och ni 25 kr var, ni kan i sin tur värva andra och samla ännu mer.  Kom ihåg att man ska ladda ner appen och logga in med Facebok innan man får värdechecken. 

Det går ut på att man fotograferar livbojar i en app och på så sätt tjänar en slant genom att man får värdecheckar i själva appen som kan användas i butiker.   

 
Startar 23/6 och avslutas 31 augusti. 
 

 

I Sverige finns ca 80 000 livbojar. För varje incheckad boj skänker Trygg Hansa 1 krona till Svenska Livräddningssällskapet.

Livbojsjakten + Facebook = Belöning!
När du kopplar Livbojsjakten till Facebook får du en värdecheck för livboj nr 3,9 och 18 (sedan en värdecheck för var 18:e livboj). Du får 25 kronor, direkt till mobilen, smidigt och praktiskt!

Bjud in en vän så får du mer
Värva dina Facebook-vänner till Livbojsjakten så får du ännu mer belöning: en värdecheck per vän, upp till 3 checkar. Ju fler vi blir desto bättre är det ju för sjösäkerheten!

Läs mer om Livbojsjakten på Trygg Hansas hemsida.