Inställd fredags utflykt och en ny fin jacka =)

Vi tänkte ta tåget till en annan stad för att "göra stan" en fredag. Våra  planer för  dagen var att vi skulle gå i affärer och äta en god lunch. Då  min väns lediga tid var lite begränsad denna dag så skulle vi göra ett snabbt besök i grannstaden.
 
Men när vi kom ner till järnvägsstationen, ja vad hände då? Tåget var först försenat och sedan inställt !!!!
 
Som tur var hade jag tagit på mig min nya fina jacka, annars hade jag frusit när vi väntade och väntade på tåget....
 
Så vi kom aldrig iväg på vår lilla utflykt, det fick bli en fika på hemmaplan, Det funkade det också men det var inte det som vi hade tänkt oss denna fredag.
 
Nästa gång tar vi bilen .....då kan vi åka som vi vill. =)
 
Här är min fina jacka som jag köpte i veckan, vill du se mer fina kläder? Klicka här
Jacka
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - En plats i solen:

åh tråkigt med sena och inställda tåg, men ni verkar gjort det bästa av situationen :)

Snygg jacka, härligt med lite färg :)

Ja koalor är jätte söta, jag skulle vilja åka till Australien, har du varit där? :)

mina tips är att kommentera mycket hos andra, på det sättet får man mycket besöka själv och man syns hos andra så folk kikar in hos en. Om du har Fb så finns det många grupper där man kan lägg aupp sin blogg när man skrivit ett inlägg och som ger besök och man hittar själv nya bloggar och läsa :) Det är det jag kan komma på just nu :)


Svar: Tack för tipsen, jag ska testa att lägga in min blogg på fb.
Anette Johanson