Regn, regn och regn...Passar på att hämta ett paket från BUZZADOR (spännande att se vad det innehåller)

Har varit ute och gått en sväng i regnet, hoppas att det ljusnar snart. Jag längtar efter solen nu.  Men trots allt är Svartån vacker även i regnet. 
 
När jag kom hem hade jag en avi från BUZZADOR i min postlåda, så nu går jag ut igen. Jag är för nyfiken att vänta tills i morgon för att se vilka kul grejer jag fått för att testa gratis denna gång. Tack BUZZADOR =) 
 
Är du sugen på att bli en BUZZADOR du med? Som BUZZADOR får du utan kostnad prova nya produkter och tjänster och berätta för dina vänner. I de flesta kampanjer får du även låta dina vänner prova..

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj varierar beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna och vilka kampanjer som kommer. När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du information om kampanjen via email. Du väljer sedan själv om du vill vara med i kampanjen eller inte. 

GRATIS ÄR GOTT =) Vill du oxå få gratis saker? ANMÄL DIG HÄR!