Tradera, här säljer och köper du grejer smidigt =)

Tradera är Sveriges största shoppingsajt med över 2 miljoner användare! På Tradera kan du sälja dina prylar eller fynda snygga kläder och prylar själv.
 
Jag har precis lagt lite grejer till auktion på Tradera...
Mycket olika vykort men också böckerna Alla Bilar från 70 o 80 talet.

Oj vad spännande det är på slutet av auktionen, först är det ju stiltje men när klockan håller på att ticka ut så rasslar det till och buden haglar, det är så kul och spännande...

Har ju massor och då menar jag mängder av grejer som jag kan tänka mig att lägga ut på Tradera kanske är rätta stället att sälja det på?
 

Möbler och sånt är nog ingen ide, det får man sälja på blocket eller?
 

 

 

 

 
 
Det finns ofta någon annan som är intresserad av dina varor.
 
 
#1 - - freja:

jag har aldrig använt mig av tradera, utan en annan sida som heter citiboard.se som jag tycker är jättebra :) det är helt gratis att annonsera hur mycket man vill!

Svar: Ok. tack för tipset. Ska kolla citiboard =)
Anette Johanson

#2 - - nitiz.blogg.se:

Nä, jag har just "hittat" tradera, men jag har bara köpt grejer än så länge... Å det finns ju allt möjligt!!

Svar: Absolut, man kan hitta allt möjligt =)
Anette Johanson