Kanonjobb idag - testkörning av bilar


Idag har jag haft ett jättekul jobb, jag har provkört olika bilar, tänk vad många skulle bli avundsjuka om de visste att jag fick testa olika bilar och FÅ BETALT !!!

De bilar jag kört idag är: Toyota Yaris och Avensis (den största bilen),  av dem tyckte jag bäst om Yaris för att den inte var så stor och att den kommer att bli en miljöbil, den kommer att släppa ut mindre än 120 gram koldioxid per km. Det gillar jag att man värnar om miljön.

Jag har även testat: Nya Skoda Fabia Ambiente 1,2   det var som att köra en Golf (som jag har idag) så jag kände mig hemma i bilen på en gång. Även Skoda tänker på miljön, kanon. En bra säkerhetsdetalj i Fabia är att det finns krockgardiner som vid en sidokollision skapar en skyddande vägg som kan förhindra allvarliga skador på passagerarna.

SOM SAGT EN KANONDAG !!!

Kramar till Er som läser min blogg !

Follow on Bloglovin